נתניהו בכנס חירום: "יש לגוש הימין 59.7 מנדטים"

איתי גדסי No Comments on נתניהו בכנס חירום: "יש לגוש הימין 59.7 מנדטים"

ראש הממשלה בכנס חירום של הליכוד, המריץ בנוכחים לצאת ולהשפיע על מה שיותר אנשים להצביע, והזהיר מפיני ההסכם להקמת ממשלה שחשף פרץ, "יש לנו מידע בדוק שאכן יש הסכם כזה בין בני גנץ לעמיר פרץ, מרצ פרץ, ליברמן ואחמד טיבי שיתמוך מבחוץ"

Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu delivers a speach at the Likud Party's election rally in Ramat-Gan, Feb 29, 2020. Photo by Gili Yaari/Flash90 *** Local Caption *** ?????? 2020 ????? ?????? ?????? ?????? ???? ?????? ??? ?????? ??? ?????? ????? ?????? ?????? ???????
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לפני זמן קצר בכנס החירום של מפלדת הליכוד: "ביקשתי לכנס את כינוס החירום הזה של סיעת הליכוד כדי למנוע ממשלה של גנץ שתישען על אחמד טיבי וכדי להבטיח את ניצחון הליכוד" הבהיר נתניהו את סיבת הכינוס הבהול והוסיף, "הנתונים שיש לנו מלפני שלוש שעות זה שאנחנו 59.7 מנדטים, ואנחנו מאוד קרובים לניצחון".

נתניהו התייחס לתזוזות בגושים ואמר: "התזוזה הזאת היא מגמה עקבית של הימים האחרונים ואנחנו יכולים להביא להקמתה של ממשלת ימין בטוחה למדינת ישראל".

"אם לא נדאג להביא את הניצחון הזה אנחנו יודעים מה האלטרנטיבה שנחשפה על ידי עמיר פרץ", הזכיר נתניהו את הדיל בין גנץ, ליברמן והמשותפת כפי שחשף פרץ והוסיף, "יש לנו מידע בדוק שאכן יש הסכם כזה בין בני גנץ לעמיר פרץ, מרצ פרץ, ליברמן ואחמד טיבי שיתמוך מבחוץ. אין דרך אחרת לגנץ להקים ממשלה, רק בתמיכה הזו" אמר נתניהו.

נתניהו חזר והבהיר בכנס כי "זו לא אמירה או ספין, זו אמת שמגובה גם בחשיפה של פרץ וגם במידע נוסף שיש לנו שהוא חד משמעי".



0 תגובות